Publicitatea GOOGLE sunt anunțuri publicitare intelectualizate care apar în locul potrivit și la momentul potrivit. Ea permite doar cu câteva clicuri de a găsi produsele necesare în regiunea potrivită la cel mai avantajos preț, precum și pentru a crește rapid și la preț accesibil numărul de vizualizări ale paginii web dorite de către potențialii clienți și astfel sporind vânzările și recunoașterea mărcii comerciale.
Ce înseamnă publicitatea GOOGLE?
Crearea în GOOGLE a unei campanii de publicitate eficiente este o sarcină responsabilă. Pentru a obține un rezultat, este necesară înțelegerea clară al publicului țintă dorit, care este teritoriul unde va fi prezentată publicitatea și tipul de publicitate de care aveți nevoie. Cele mai populare sunt publicitatea contextuală și publicitatea prin bannere. Fiecare dintre aceste tipuri au propriile caracteristici și avantaje. La alegerea uneia din opțiuni, trebuie să fie luate în considerație particularitățile afacerii, caracteristicile și preferințele potențialilor clienți, precum și prezența concurenților principali.
Publicitatea contextuală reprezintă un anunț text pe care clientul îl vede în rezultatele căutării, în momentul căutării în GOOGLE. Acest tip de publicitate apare numai în momentul în care utilizatorul însuși manifestă interes pentru un anumit tip de bunuri sau servicii. Ea constă dintr-un titlu captiv, un text publicitar, un link către o anumită pagină web și date suplimentare (telefon, adresa magazinului, orarul de lucru etc.). Acest tip de publicitate este cel mai simplu mod de a extinde publicul țintă și de a atrage cumpărători pe pagina magazinului dvs. online.
Publicitatea prin bannere GOOGLE este o imagine grafică care afișează informațiile necesare despre compania dvs. Bannerele publicitare de pe Internet pot fi fie statice, fie dinamice. Astfel de anunțuri sunt amplasate pe site-urile partenerilor în motorul de căutare GOOGLE sau pe resursele pe care clienții potențiali le utilizează în mod activ.
Beneficiile publicității în GOOGLE
Principalele avantaje ale publicității GOOGLE, în opinia experților sunt selectivitatea ridicată și orientarea spre consumătorul interesat. O publicitate în GOOGLE corect executată va informa milioane de utilizatori despre compania dvs. aproape gratuit, chiar și fără ca clientul să acceseze linkul. Setările unice de sistem vă permit să gestionați independent campania publicitară și să urmăriți rezultatul acesteia. După ce ați aflat despre gradul de interes pentru anunțul dvs. și numărul de vizionări, publicitatea GOOGLE poate fi modificată și completată, pentru a o face mai interesantă și originală. În acest caz, avantajele acestui tip de publicitate includ:
- achitarea se face numai pentru clicuri;
- pornire rapidă în lucru (începe să funcționeze imediat după postarea anunțului);
- efect maxim pe orice dispozitiv;
- statisticile disponibile în timp real;
- ajustarea comodă a criteriilor geografice etc.
Unde puteți face comandă de publicitate în GOOGLE
Pentru a primi venit maxim cu un buget minim, publicitate în GOOGLE este exact ceea de ce aveți nevoie pentru ca să obțineți profit maxim cu un buget minim, publicitatea corect executată de către specialiștii noștri care au cunoștințele tehnice necesare și o vastă experiență în domeniul publicității online. Compania noastră va analiza caracteristicile companiei și ale pieței, va selecta cuvintele cheie eficiente pentru publicul țintă. Noi oferim cele mai avantajoase prețuri pentru înființarea și susținerea campaniilor publicitare, chiar și pentru companiile mici. Oferim rapoarte complete și transparente (capturi de ecran în contul adwords) și în continuu lucrăm la îmbunătățirea publicității.
Clienții ne recomandă partenerilor și prietenilor.