Tehnologiile Internet extind orizonturile și șterg limitele. Compania de găzduire video YouTube a devenit o alternativă bună televiziunii obișnuite. Vă permite să stocați, să postați în rețea și să vizionați videouri, precum și să comentați și să discutați videoclipul sau canalul preferat. Prin urmare, publicitatea video, originală și bine concepută pe YouTube oferă o mulțime de bonusuri proprietarului său, prin extinderea bazei de clienți, creșterea vânzărilor și gradului de cunoaștere a mărcii comerciale.
Ce înceamnă publicitate Video în YouTube?
YouTube oferă o multitudine de opțiuni pentru plasarea clipurilor publicitare într-o varietate de formate, atât pe pagina principală, cât și în secțiunea de căutare a video, canalelor și în interiorul videoclipurilor (este afișată în timpul vizionării). Videourile în afară de YouTube pot fi plasate și pe alte site-uri și aplicații partenere. În același timp, prin crearea unui videoclip, puteți lansa cu ușurință o campanie de publicitate, setând detaliat teritoriul unde va fi arătată (țara, orașul și chiar regiunea) și să selectați publicul țintă. Cele mai frecvente și populare formate de publicitate pe YouTube includ TrueView (In-Stream și Video Discovery), precum și anunțuri-background.
Anunțurile-background durează de obicei nu mai mult de 6 secunde și sunt afișate în orice loc în alt videoclip. Ele nu pot fi ratate si, de obicei contin maximum de informatii si se disting prin originalitate. Acest format vă permite să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii și să atingeți numărul maxim de utilizatori YouTube. Plata pentru afișarea acestui anunț video este taxată pentru fiecare o mie de vizualizări.
Publicitatea pe YouTube în format TrueView este o versiune cu câștig asigurat al campaniei publicitare, achitarea pentru ea este efectuată după vizionarea publicității. Deține setări detaliate și acoperă o audiență maximă. Publicitatea video în format TrueView In-stream poate fi găsită la începutul videoclipului pe YouTube și după 5 secunde după începerea demonstrării videoului ea poate fi oprită. Publicitatea este taxată numai în cazul în care videoul este vizionat mai mult de 30 secunde. Publicitate TrueView Video Discovery sau In-Display prezintă un text publicitar și semnul videoului (imagine înghețată). Acest tip de publicitate video este taxat numai atunci când utilizatorul a vizionat videoul.
Cine are nevoie de publicitate pe YouTube
Publicitatea video pe YouTube este un instrument excelent pentru a crește vânzările întreprinderilor și companiilor care au un public țintă larg. Ea vă permite să fiți în mod constant la vedere și de a menține interesul pentru brand-ul dvs. Publicitatea video este folosită constant de show-business (promovarea albumelor noi, concertele, videoclipurile etc.), precum și de companiile care doresc să informeze despre și să crească volumul de vânzare a unui produs sau serviciu nou. Publicitatea pe YouTube este folosită pe scară largă și de companiile ale căror produse au o orientare țintă anumită, din motivul posibilității de a seta cu ușurință afișarea ei publicului necesar (cadouri pentru femei, piese auto, etc.). Companiile care furnizează diferite servicii, de asemenea folosesc anunțurile video pentru a le promova pe piață și de a îmbunătăți competitivitatea sa.
Cum se face comanda publicității video pe YouTube
Creând publicitate pe YouTube, specialiștii noștri urmează anumite cerințe pentru anunțurile video. Publicitatea corect pregătită de către noi nu va fi respinsă de administrație și cu siguranță va crește nivelul de implicare al utilizatorilor. Echipa noastră calificată va determina publicul țintă al publicității dvs. și va oferi o gamă de servicii pentru setarea și susținerea campaniei, la prețuri accesibile. Noi oferim tuturor clienților raporturi detaliate și oneste (capturi de ecran ale contului de publicitate). Cu noi este simplu să deveniți un star al YouTube și să vă promovați în rețea.