Identitatea corporativă | Stilul companie DVS.

Stilul companie

Identitatea corporativă – însemnătatea

Toate componentele care redau imaginea companiei în ochii clienților și a publicului, o combinație de constante verbale și vizuale, setul de culori, de grafică și alte elemente permanente care asigură unitatea de percepție a produselor, serviciilor oferite, precum și informația provenită de la companie = Identitatea corporativă.

Conceptul de identitate corporativă a companiei a apărut în secolul 20 din cauza creșterii concurenței. Pentru a se evidenția printre mulțimea de concurenți în același tip de activitate, companiile au început să proiecteze și să facă publicitate al imaginii lor vizuale pentru o mai bună memorizare de către clienți.

Folosind identitatea corporativă, compania creează o abordare unică de prezentare a produselor publicitare, a combinatiilor de culori si ale imaginii sale.

Identitatea corporativă, astfel mai este numită și identitatea companiei, este formată pe baza logo-ului și al mărcii comerciale. În primul rând, este studiată activitatea companiei, caracteristicile sale distinctive și este formată o imagine semantică - mesajul pe care compania vrea să-l promoveze față de clienții săi. Această imagine include nu numai imaginile vizuale, ci și psihologia vânzărilor și lucrului - de exemplu, marketingul agresiv, poziția socială.

Care este necesitatea Identității corporative.

Identitatea corporativă a companiei are în primul rând o funcție de imagine - un factor foarte important. Clienții au mai multă încredere în branduri, iar la procurarea produselor ei oferă mai multă atenție mărcilor cunoscute și promovate. Cu alte cuvinte, clientul percepe brandurile celebre ca fiind de calitate.

A doua funcție este cea de identificare, identificarea producției și a publicității asociind-o cu o anumită companie.

Funcția de diferențiere ne ajută să evidențiem bunurile și publicitatea companiei față de toate celelalte companii.

În timpul nostru publicitatea este foarte activă. Prin intermediul internetului, televiziunii, banerelor și radioului clientului îi este oferită o diversitate mare de mărfuri. Este greu să faci o alegere fiind înconjurat de o cantitate atât de mare de publicitate agresivă. Astfel, oamenii care întâlnesc un stil corporativ pe care îl asociază cu produse de calitate, sunt imediat ghidați de el, trecând cu vederea companiile necunoscute.

Identitatea corporativă simplifică activitatea companiei, crearea produselor promoționale, reduce timpul și cheltuielile pentru pregătirea lor, și pe lângă toate dezvoltă patriotismul corporatist în rândul angajaților.

Prețul și ce vă poate oferi compania noastră.

Prețul pentru identitatea corporativă al companiei este format după o discuție cu dvs. și după înțelegerea a ce exact este necesar pentru tipul dvs. de activitate. După analizarea tuturor informațiilor și a activităților care urmează a fi realizate, vom calcula costul serviciilor și timpul necesar pentru punerea în aplicare a celor planificate.

Dacă nu știți ce identitate corporatistă ați prefera pentru compania dvs., consultanții noștri vă vor oferi idei interesante, luând în considerație tipul de activitate pe care o promovați și vă vor ajuta să creați o identitate corporativă unică.

Identitatea noastră corporativă este originalitatea și noi o vom împărtăți cu plăcere cu dvs.